Chap n lle

Jag fann en riktigt najs svensk webshop, via någons blogg. Chap n lle, heter den och där fanns minsann en hel del godbitar!

Dessa är mina 3 favoriter från Chap n lle!! Vitt och rosa, mina favorit-sommarfärger! :D


Bilder lånade, med tillåtelse från Chap n lle.

Den rosa tubklänningen är helt underbar!! Med den på är man nog helt klart snygagst på festen! ;)

Den vita klänningen med spets är så romantiskt söt. Sånt gillar jag! Tänk till solbränd hy och höga sandaletter!

Den rosa kjolen är grymt söt den med! Jag skulle bära den precis som modellen på bilden.

Kommentarer
Postat av: Angelica

oj dom varverkligen jätte fina nästna så man ska gå in och kolla =) kram

2009-04-16 @ 14:44:23
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback