Friday

Åh, så skönt med fredag!! Har varit en intensiv vecka, trots att man jobbat bara 4 dagar. Har inga direkta planer inför helgen. Ganska lugnt får det nog bli, så man är utvilad till nästa vecka.  Det är marknad här i stan idag och imorgon, så den ska jag väl ga och kika på. Får hoppas på vackert väder!

Skickade mess till Nina om vi skulle hitta på nåt ikväll. Gå ut och äta, kanske ta en cider vid puben och så...älsklingen jobbar ikväll nämligen. Hon är fortfarande på praktik, så jag har inte fått nåt svar än. Kommer hon inte, så blir det nog en lugn tv-kväll hemma för min del. Det funkar nog oxå, är ganska trött, känner jag.

Vad ska ni göra denna fredag kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback