Girls night

Blev en sen kväll igår, gick och lade mig någon gång vid 05-tiden. Det slutade med att jag sov bort hela dagen, vaknade kl 14 :p Nu får det vara slutfestat för en tid, tror jag. Blir så dåligt med sömn i veckorna när jag svänger om dygnet så totalt på helgerna...

Annars var det en riktigt rolig kväll igår :) Kul att träffa gänget igen. Så sällan vi alla träffas på samma gång nuförtiden, när vi alla bor på olika orter. Bara Nina som saknades, lite för långt att komma hit till Finland på tjejkväll från Rhodos! Men jag tänkte på dig <3 Vi hade så mycket att prata om, så vi hann inte ens med sällskapsspel, som det var tänkt! Och väldigt djupa samtal blev det oxå :) Jag och S fortsatte kvällen ute på krogen och vi hade jätteskoj! Oj vad vi har dansat!! ;) Och det blev en minnesvärd kväll, åtminstone för S ;) Vilken tur att du kom ut ändå! :D

 

Kommentarer
Postat av: S

Ja minnesvärd kan man nog säga ;) Tack för festen :-P

2009-04-11 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback