Lite roligheter

Förkylningen har tydligen bestämt sig för att stanna en längre tid, suck! Det är såå tungt. Jag måste jobba in de dagar jag är borta från praktiken och det har jag verkligen inte tid med så jag pinar mig själv varje dag med att gå dit. Inte lär jag bli frisk på det sättet, men vad ska man göra? Har ju dimissionsplanerande, skoluppgifter i massor och packande och flyttande innan 1:a juni.
Skall på grillfest imorgon då det är Valborg. Får se om jag orkar, är så sjukt  trött hela tiden. Skulle vara såå kul i alla fall! Hoppas det känns lite bättre imorgon!!

Fick ett roligt mejl av C idag, behövdes lite uppiggande! Här är en liten del av det:

Haha, en självmordsbenägen citron och apelsinkvinnan som skall bada i cellulitkräm var bara för roliga :)  Vore jag en aning friskare, så hade jag nog skrattat högt för mig själv. Madde-humor.


Kommentarer
Postat av: Lia

Haha, vilka roliga bilder! Jag fick i alla fall en rolig stund.



P.S. Jo, Åbo är faktiskt en helt ok shoppingstad! Visst finns det typ samma affärer som i Vasa, men Zara är ett stort plus! Och DinSko. Tyvärr stängde Mango i höstas..

2009-04-29 @ 21:44:42
URL: http://liasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback