Marknadsdags

God morgon! Härligt med en solig lördag morgon :) Har hunnit duscha, klä på mig och mumsat på en god frukost. Nu skall jag strax göra mig klar för att gå på marknad med älskling :) myspys;)


Igår kom nina hit. Det var jätteskoj! Vi hade så mycket att prata om och var helt fjolliga. Blev en hel del skratt!! :D Det är så kul med vänner som man verkligen kan skratta med :D Som tur så har jag många sådana.
Här är vi och äter asiatiskt, mums!



Sedan satt vi på café en bra stund och älskling kom och gjorde oss sällskap innan jobbet:) Där visades talang 2009 från tv4. Gud vad vi skrattade när de visade den galna knäckebrödsdansen! HAHAHA! Roligaste på länge ! Kika på den om ni inte sett den ;)
Sedan gick vi till puben, drack apelsinjuice, haha! Mycket billigare än öl/cider m.m. ju ;) För att inte tala om, hälsosammare :P Vi spelade lite Photoplay...Inte många kända ansikten, så jag var hemma redan 23.30 ungefär.



Nu-----> sminka mig och fixa frillan och sen ut på stan! Pöss

Kommentarer
Postat av: Angelica

jaså ni har marknad nu d hade vi för ngr helger sen :D

2009-04-18 @ 10:07:55
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Lia

Jag har också varit på marknad i dag, skärgårdsmarknad :) Köpte god fisk!



Imorgon ska jag till Skanssi, ett nytt köpcenter som öppnade i Åbo i fredags. Det är jättestort!

2009-04-18 @ 18:03:36
URL: http://liasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback