Onsdag 15:e april

Har haft två s.k. "självständiga" dagar på praktikdagiset nu. Det har gått riktigt bra, men det är mycket att tänka på så man blir nästan lite snurrig! Idag hade vi musikstund med mitt tema, känslor. Barnen hade roligt och jag kände mig mkt nöjd med min planering! Dock finns det vissa barn i gruppen som gillar att bråka och förstöra, men det är ju bra på att få öva sig på sånt oxå. Fast man håller på att bli tokig ibland. Ojoj, kommer att vara helt slut när dessa två veckor är över ;)

Men imorgon går vi till biblioteket på sagostund, så jag behöver inte planera desto mera program för imorgon. I eftermiddag / ikväll ska jag försöka njuta lite av den härliga solen och få lite tid för älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback