Påskhelgen i bilder

På långfredagen var vi på påsklunch till älsklingens mamma, J & C kom in på en kaffekopp när de hade vägarna förbi och på kvällen åt vi flygande jacob, som är något av det godaste som finns  och så tog vi en sväng via puben innan det var dags för älskling att åka iväg till jobb. Jag for hem och sova...


Flygande jacob

På lördagen åkte vi till Vasa och jag shoppade en hel del :) Bilder på mina shoppingfynd borde dyka upp här på bloggen senare idag! På hemvägen for vi in till mamsen på en kaffekopp och smörgås. Hon blev så glad att få se oss, det blir ju inte så ofta numera. Får bli skärpning på den fronten!
Genast jag kom hem gick jag i duschen och gjorde mig klar för utgång. S kom hit och det blev ännu en partykväll :p Väldigt intensiv dag.


På väg till Vasa


Krogen.

Igår, söndag sov vi bort halva dagen och gick på café. Sen lite Prison break -avsnitt på kvällen.

Nu har det slutat regna så jag skall passa på knyta på mig löparskorna och ge mig iväg i spåret :) Sen dusch, en bit mat och förberedelser inför morgondagen då jag ska lära dagisungarna om känslor!




Kommentarer
Postat av: S

PARTYFEELIZZ ;)

2009-04-13 @ 18:07:21
Postat av: Linda

Sören kom också med på bild. ;)

2009-04-13 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback