Planering inför tjejkväll

Hej allihopa!

Blev en mysig kväll igår med pannpizza på Rosso för mig älsklingen :) sen en sväng via puben och hem. Kollade ett Prison break-avsnitt och sen somnade vi. Vi var galet trötta båda 2. Jag behövde verkligen sova ut idag, men 07.20 väcktes jag av jobbet som ringde. Jags ade bestämt nej, skulle aldrig orka eller hinna jobba idag. Låg sedan vaken åtminstone en timme, men somnade om och vaknade kl 11, fortfarande himla trött.
Jag ska iväg och handla snart, bara jag vet vad jag ska laga för gott till tjejkvällen ikväll... Har dock några idéer. Måste bara leta upp några recept! Hoppas det lyckas då bara, för jag har inte tid att göra om något. Det där med bakning är inte riktigt min starka sida,  ser ni ;) Men nåt ska ajg väl få knåpat ihop. I värsta fall får jag köpa färdiglagat, hehe :) Men vi hoppas det går vägen! Nu får jag sätta lite fart! Ha en skön lördag! Puss

Älsklingen vid Rosso:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback