Soligt väder, förkyld tjej...

Hej på er! Sovit närmare 12 timmar inatt, så skönt! Kändes för jävligt dock då jag vaknade, ont i halsen igen, stockad i näsan och huvudvärk. Men efter lite kaffefrukost och snytande så kändes det lite lättare. Jag och älskling tog en kort solskenspromenad till en klasskompis, då jag skulle hämta en skolbok av henne. Sedan var jag och handlade lite mat. Otroligt härligt väder idag med! Känns ännu varmare än igår! Får dock ta och hålla mig inomhus och vila mig idag, om jag ska orka med den kommande veckan på praktiken. Det är ju bara 4- dagars arbetsvecka, tack vare 1:a maj på fredag. Nice :) Blir munkar och mjöd, mete, dockteater och sådant skoj på torsdag (Valborg) vid dagiset! En lite annorlunda, trevlig dag! Efter det återstår endast en vecka av min praktik! Jösses, vart tar tiden vägen? :O Det är ju sommar snart ju! Jippii!



Jag och älskling på Jakobstads gator...

Kommentarer
Postat av: Naliita

Tävling i min blogg, som alla kan ha nytta av :)Missa inte

Naliita.blogg.se

2009-04-27 @ 17:33:45
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: Laura

Sv: Ja, den är också fin den klänningen :) Tycker att det är så perfekt till vappen/valborg med vit klänning och svarta skor, passar bra med studentmössan!:) Vad ska du göra idag?

2009-04-28 @ 15:17:16
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback