Söndag

Hej på er!

Har suttit och förberett mig inför morgondagen på praktiken. Jag fortsätter tala känslor med barnen. Har letat efter bilder på känslouttryck i tidningar...trodde inte det skulle vara så här svårt! Måste fortfarande hitta blyg, stolt och ledsen.



Annars har jag inte så mycket på agendan idag...en joggingrunda i solen ska jag snart iväg på och så ska jag och älskling fixa lite mat då jag kommer tillbax! Har en hel del skolarbeten att skriva, men det lockar inte riktigt...:/

Borde färga min utväxt. Jag hatar utväxt, känner mig så ofräsch redan då jag har en halv cm utväxt typ. Men kanske jag tar och gör det senare i veckan. Jag är ju ändå bara på dagis om dagarna. Utväxt är inte nåt som barn märker, hehe ;) Därför älskar jag barn (en av anledningarna), de är lite som djur, de bryr sig inte i hur någon ser ut eller så. Bara man är snäll och trevlig så blir man omtyckt! Jag tycker att fler borde ta efter barn (och djur) ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback