Vårkänslor

Idag spirar verkligen vårkänslorna! <3 Solen värmer rätt skönt och vi var på promenad med dagisbarnen idag. Jag fick då äntligen gjort min uppgift i naturvetenskap = observera vad barnen tar fasta på i naturen. Vi såg bl.a mamma och pappa gräsand som var ute på simtur, spindelnät, fjärilar och så smakade några på harsyror.
Kom vår och sommar, kom!!

Just nu skulle jag vilja sitta på en uteterrass och fika med älskling eller en god vän. Men nope, that´s not gonna happend...Har massor att göra. Bäst att skriva en att-göra lista och kryssa för då det är gjort. Så man ser att det går framåt. Så måste jag göra för att få något gjort, känner mig så rastlös och lat just nu...

( X ) Tvätta kläder
( X ) Skriva en del av arbetet i naturvetenskap
( X ) Planera musikstund. ( börja iaf :P )
( X ) Laga mat och äta den
( X ) Diska
( X ) Färga min utväxt


Sen tror jag knappast att jag hinner med så mycket mera ikväll... Möjligen ett blogginlägg :)


Hoppas ni får en trevligare och mysigare kväll än mig :) Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback