Happy

Har varit på ett sprudlande humör idag :) Riktigt energisk har jag varit och haft täta skrattattacker med Nina, hihi! Om det beror på min nya kosthållning (vilken I absolutely LOOVE och rekommenderar), att min älskling kommer hem från Italien ikväll eller en blandning av båda så vet jag inte. Men bra känns det i alla fall! :)

Idag har jag gjort LCHF- "bröd", som även kallas Oopsies. Innehåller ägg, philadelphiaost och salt. Blev två sådana till middag. Smakar inte så hemskt mycket bara som dom är men med smältost, sallad och knaperstekt bacon blev det DELIKAT! Mumma.







Kommentarer
Postat av: Anonym

oopsies? -love it haha :D va e de lixom? ha aldri hört om de förut. ser gott ut me påläggen

2009-09-17 @ 01:00:02
URL: http://bettinaw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback