Back to the gym!!

Hade lite känningar i halsen då jag vaknade i morse, men sen har jag inte känt av nåt under hela dagen, blev heller ingen kaffe me Linda, så jag bestämde mig för att gå på body attack ikväll iaf :) Ska försöööka att ta det lite lugnare än vanligt. Hoppas bara att det finns någon power alls i kroppen nu då, trots kolhydrats"brist"!! Hur som helst e de bra att röra på sig. Har läst att man inte orkar träna så hårt i början, men sen när kroppen vant sig vid Lchf, så har man plötsligt supermycket ork och energi  till träning! Intressant, men som sagt jag kommer ju att avbryta dieten kring jul och nyår, så det lär ta en tid ännu innan jag får uppleva lchf:s fördelar vid träning!
Nu ska jag packa gymväskan! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback