Fredagspinglan här! ;)

Freeedag! Wii :) Fortfarande förkyld och trött av mig, men febern har nog försvunnit. Tror jag iaf , inte kollat faktiskt :) Nu är det hela 3 dagar ledigt, eftersom det ju e självständighetsdagen på måndag :) Kom väldigt lägligt måste jag säga! Har numera dubbelt mer barn än för 2 veckor sen, på jobbet, så man är dubbelt tröttare efter arbetsdagen då oxå ;)

Slutade 16 idag, så har inte hunnit med mer än äta middag, duscha och fredagsfixa mig ;) Blir nog bara hemmakväll me älskling och Idol, men det är nästan bara på helgen jag hinner/orkar göra mig lite extra fin för min kärlek :P Numera e jag typ sminkfri (förutom foundation, concealer och ögonbrynspenna, på sin höjd blir det ibland mascara ;) ) på jobbet, är så himla trött på morgnarna och känns inte passande att vara nå extra stylad på dagis. Dessutom tränar jag så mkt in i veckorna och svettas, så då är det inte heller så trevligt med mycket smink. Och känns onödigt att fixa håret när man ändå får sätta upp det vid träning :P Ja jösses, vilken helomvändning jag gjort, haha! På helgerna fräschar jag upp mig med snygga kläder, smink och stylat hår istället :D Nog är det ju viktigt att bry sig lite om sitt utseende ändå, om förhållandet ska fortsätta blomstra, trots att det ska vara ok  med mjukisbyxor och skitigt hår oxå emellanåt ;) Det brukar uppskattas mera när man inte ser ut som en pingla varenda eviga dag :) Och så mkt tid man sparar, hehe :D


Nu ska jag snart till halpa-halli, hälsa på gamla arbetskamrater kanske ;) Men främst för att köpa nåt att gnaga på framför Idol! Älsklingen skulle ha chips och dipp, men jag funderade på nåt nyttigare, kanske dippa grönsaker istället? :) har smaskat lite extra nu när jag varit sjuk och tyckt synd om mig själv, brejk och mörk choklad i onsdags och massa pepparkakor med blåmögelost igår kväll :P Får räcka nu.
Längtar efter att få börja träna igen, på söndag kanske! Hoppas! Imorgon blir det kanske julklappsshopping i Vasa! Trevlig helg!!
Förr skulle jag alltid vara så här fräsch i håret och sminkad innan jag gick utanför dörren. Tog ganska mkt extra tid nu när jag tänker tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback