tur i oturen

Goder afton!
nuu är jag tröööött. började 06.30 idag och ska göra det resten av veckan. Usch usch, vad jag hatar tidiga morgnar. Var så upp i varv igår kväll, trots att jag försökte slappna av en timme innan sovdags, med en bok, men jag fann ingen sömn förrän väldigt sent, så blev inte många timmars sömn inatt! Dock har jag ändå känt mig riktigt pigg under dagen, t.o.m kört ett ben- och ryggpass! Gick hur bra som helst, orkade lyfta lika "tungt" som förr! :) Body attacken igår gick också bra, kände mig inte alls kraftlös i kroppen, om det var nåt som jag kan anmärka på, så var det möjligen flåset, p.g.a att jag inte kört nån konditionsträning på typ 2 veckor! Men jag tyckte jag kämpade på bra och inte blev jag mer slut än vanligt :) Så inte verkar det vara några problem med träning och lchf inte :) *peppar peppar*
Imorgon ska jag testa att göra ett lchf-bröd, som man gör på några minuter i micron och sägs påminna mkt om riktigt BRÖD, som ju inte alls hör hemma i Lchf. Späännande :)
Vet ni vad jag gjorde i morse? En omelett! :P haha, nej,elelr JO, det gjorde jag, men det var inte det jag skulle berätta. Utan jag "riskerade" mitt liv mer än jag nånsin gjort tidigare. Tror ni inte de jäkla "tåg-bommarna" var nere när jag skulle till jobbet, och det blinkade rött. Jag stod och väntade i säkert 6-7 minuter åtminstone, men det kom aldrig nåt tåg. Klockan gick och jag fick "panik" som man säger, jag måste ju vara på plats när barnen kommer till dagis!!! Det blev långa köer bakom mig och bilar började köra zick-zack förbi bommarna. Det hade ju en ovan förare som jag inte minsta tanke på, tänk om tåget plötsligt skulle komma ändå! Kände mig så hjälplös då jag inte visste vad jag skulle göra, men till slut tog jag mod till mig och körde genom bommarna jag med med bultande hjärta! Och jag klarade mig än en gång :P Tror att det var "falskt alarm", har ju hänt förr, för sådär länge ska det väl inte ta! blev 5 minuter försenad till jobbet p.g.a. det där, men som tur var hann jag före första barnet kom :) Det kallar jag tur i oturen!




Oki, nu blev det ett långt inlägg igen, säkert ingen som ens orkar börja läsa ;) Men nu ska jag betala hyran och sen börja slappna av för dagen och hoppas på bättre sömn och ostörd bilresa imorgon bitti! Nighty night



en bild bara. ser snyggare ut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback