bläädag idag

en riktigt blädag idag är det, slutade dock kl 14 så det var ju skönt iaf! Avloppet på bilen har typ gått av eller något, så ljuddämparen låg nästan och släpade i marken idag! Det var ett av barnens pappa som sade det till mig och tur var väl det! Så älsklingen kom och tog bort hela skiten. Jag HÖRS minsann när jag kommer fräsande just nu!! såå irriterande, men man slipper ju från punkt A till punkt B åtminstone. Hoppas killen får tid att fixa det snabbt, är ju fan pinsamt när man gasar lite :S

Inte nog med det så var jag i en helt annan värld (är såå sjukt trött idag!) när jag körde hem och såg dåligt genom de isiga rutorna, samt HÖRDE dåligt p.g.a avloppsskrället, så jag fick nitbromsa när tågbommarna åkte ner!!! Och det går ju inte så bra när det är halt :/ Hann få lite panik där, sladdade lite. Men I made it! denna gång :P Jag var inte alls beredd på nåt TÅG! Annars så går körandet riktigt bra, är roligt och så :) Men jag börjar bli för självsäker emellanåt, och det får man inte vara i trafiken!! Fick mig en liten påminnelse där!
Jag som såg så fram emot Body attack ikväll, men jag har känt mig hängig och krasslig hela dagen, trött som tusan oxå, ögonen har knappt hållits öppna, så jag funderar på att ta en riktig slapparkväll ikväll. Jag tror jag fixar feber och en dunderförkylning åt mig om jag börjar anstränga mig så pass mkt ikväll. och det vill vi inte ha! Jobb imorgon 06.30- ca 16.00!!!!! nu är vi plötsligt för lite personal, börjar 2 nya barn imorgon....jajaa, hoppas på bättre dagar snart. Nu ska jag bädda ner mig i sängen eller soffan med min bok innan jag börjar fixa middag! (finns dock stor risk för att jag somnar...)



Såna här dagar får man försöka tänka på nåt som man är tacksam över och det är jag för att jag får ha denna underbara människa i mitt liv <3 Just nu har vi en riktig kär-period , hihi! Han ställer verkligen alltid upp för mig och har ett sånt gott hjärta! Älsklingen min!


He´s not the only guy in the universe,
but he´s the only one who matters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback