Kallt

Torsdag och jag har slutat tidigt idag! :) Bra med torsdagar, betyder att morgon e de FREDAG :) Veckan har gått snabbt som vanligt! Har mkt program oxå denna helg, glöggkväll me Annika imorgon och Zoffis inflyttn. fest på lördag! Får se om det blir att festa denna helg igen...är lite tudelad till tanken. Det visar sig :)
Nu ska jag brassa iväg till gymmet, jag har försökt att cykla till gymmet för att inte bli alltför bekväm av mig nu när jag har bil, tar ändå bara ca 7 minuter att cykla , beroende å väglaget förstås. Men idag e det kallt! faktiskt 7-8 minusgrader :P kallare väder har jag dock cyklat i många ggr, men när man KAN göra det bekvämt för sig, så... ;) Har frusit tillräckligt idag ute på gården på dagis en timme, hur ska jag klara denna vinter när jag redan börjar frysa som en tok?! Brrr! :S
Knäböj nästa ;) Nu blir det ben och triceps, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback