Making the cut

Nu är det dags att klippa topparna! Jag har skitlångt hår nu, men längre ska det bli! :D men man måste klippa sig då och då ändå, för att det ska kännas och se fräscht ut!! Topparna är rätt slitna och kluvna, för jag har inte klippt mig sen början av september och då klippte jag jättelite, bara de yttersta topparna...

Dagens träning blev ben och biceps! Imorgon e de redan FREDAG och då blir det myyys för hela slanten, ska på nåt best of the best-pass innan det, på gymmet bara, vad det nu kan vara för nåt! :) Igår köpte vi lite julprydnader och har så smått börjat sätta upp julsaker, det får vi fortsätta med i helgen då det är lilla jul :) Idag var vi också i adventskyrkan med barnen från jobbet, mysigt förutom att ett barn kastade upp bredvid mig. Så fick inte riktigt den rätta stämningen...:P Men jag börjar faktiskt längta lite efter jul nu...:)
Nej, nu ska jag göra mig klar för att hoppa iväg till Annikas salong för some girltalk och fräscha friska(re) toppar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback