Tisdag 23.11.2010

Imorgon e det 24.11, min brors födelsedag, men även EN YNKA MÅNAD kvar till jul!!! Vart tar veckorna vägen?! Måste nog ta en julklapps-shoppingdag snart! Somebody wanna join? Kokkelby eller Vasa skulle vara najs.
Ikväll har jag varit på Body attack, gick superbra! Att gå på gruppträningar är en motivationsboost, när man har en svacka, kul att få träna tillsammans med andra! :)  Man känner att det finns många andra som också lägger sin tid på träning. Ibland glömmer man varför man gör det. Tänk vilket långt, friskt liv jag kommer att få leva, om jag fortsätter så här resten av livet! Jag kan verkligen inte se att jag skulle sluta någon gång i framtiden, inget kommer kunna komma ivägen...eller jo förstås, om jag skulle få en skada som gör mig oförmögen att träna, men risken för det minskar ju avsevärt tack vare hård träning och resultatet av det: en stark kropp. Men peppar peppar, man ska aldrig säga aldrig. Jag är lycklig och tacksam över att jag har en kropp som är frisk och stark, inget att ta för givet!
Nu ska jag kolla I form med Anna Anka, imorgon har jag lång arbetsdag och på kvällen ska jag och älskling äntligen ha lite kvalitetstid, kanske bowla, vi får se vad vi hittar på :) God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback