Glad och lässugen

tjeeenare!:)
Nå idag är humöret iaf på topp, precis som jag förutsade igår ;) Sitter och smaskar på dagens goda middag, korv- och bacon stroganoff med kinakål-paprika-fetaostsallad, grynost och saltgurka :) (gillar att surfa på datorn då jag äter, määärks? :P ) Ingen träning idag, känner för att bara vara:) lite disk och tvätt har jag dock uträttat. Så har jag varit på stan oxå, prövade lite nyårsklänningar, men fann inte någon...ska kolla på nätet, vill ju vara fiin då det ska firas nyår i stockholm! ;) Men om jag inte hittar nån så har jag ändå en reserv....men har inte lust med den, fast jag bara använt den en gång.
Har varit super lässugen nu en tid så idag gick jag även till biblioteket och lånade 4 böcker, 2 verklighetsbaserade (könsstympning & en strippas liv handlar de om) och 2 romaner, typ thrillers. Så ikväll dissar jag tv:n och kryper under täcket/filten och sjunker in i en annan värld....närmare bestämt till Thailand, Phuket. Jag börjar med Annika Frostells "Möt mig i Patong". Är ju lite insatt i Phuket, p.g.a vår planerade resa som jag inte tror blir av, så det ska bli kul att läsa, trots att denna story är påhittad! :) Förr var jag en riktig bokslukare, läste nog minst en bok i veckan, under min studietid har jag haft så mkt annat att läsa, så jag kom bort från läsandet och inte riktigt hittat tillbaka. Men det är ju sååå mysigt att bara släppa allt runt omkring och bara sväpas med in i bokens värld! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback