Glöggkväll på G!

Yess, då var helgen slutligen här! Jobbat, tränat  (bröst & mage), lagat middag, dammsugit och skurat golv, duschat och fräschat till mig...*puuuust*! Om en timme ska jag smita över till girl next door, Annika. Så smidigt att bo vägg i vägg ;) Jag minns när jag var liten och önskade att jag hade en kompis som bodde riktigt nära mig, så att man kunde leka tillsammans när som helst ;) hehe. Nå iaf, så ska vi tjuvstarta julmyset och dricka glögg och äta pepparkakor samt kolla på Idol! Blir riktigt trevligt :)


Träningen går segt just nu, har tränat 4 ggr denna vecka, men träningsglädjen har inte riktigt funnits där, det har bara blivit sånadär halvhjärtade pass, känns det som, som att man stresstränat, det har känts som ett måste, jag har velat göra nåt annat och därför skyndat mig igenom passen. Som igår t.ex, så längtade jag efter att bara slänga mig i soffan med min bok (möt mig i Patong, såå bra!!) och bara slappa. (låg och läste flera timmar igår kväll, hade huvudvärk då jag vaknade i morse :P ) Idag var det städningen som stressade, då jag visste att jag även skulle bort ikväll. Träningsmotivationen kommer ju och går, så är det ju med allt, så det är inte att bry sig så hårt utan bara ta en paus och vila och sen dyker nog suget upp rätt snart igen :) Men träningen får inte kännas som ett tvång! Det ska ju vara roligt! Får se om det blir nån Body combat imorgon eller om jag vilar hela helgen...känns som att jag har en förkylning på gång oxå.
En social och trevlig helg ska jag dock ha i alla fall! :D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback