Lilla jul

Hej! Åh vad skönt med sovmorgon, idag vaknade jag 09.40!Det ser fint ut ute, solen skiner, men det är -13 grader, så jag ser inte fram emot att gå ut alls idag :/ Hade velat ta en promenad, men njaa :P Åminstone ska jag till Linda kl 15 och locka hennes hår och fika :) Lilla jul idag också, får se vad vi ska göra nu då, om det blir Tanjas födelsedagsfest eller om det blir en myskväll med J& F. Det är fortfarande öppet, jag kan tänka mig vilket som faktiskt :)
igår gick jag på passet "best of the best", det var skitkul, rätt tungt oxå :) Det var en blandning av bodypump, body combat och body attack, 3 låtar av varje, tuunga låtar från "förr" :) De gamla body combat passen måste ha varit skitbra i förbränningssyfte,  vilken turbo alltså!!! lite svårt att hänga med nästan ;) De drog lott mellan alla 22 deltagare och JAG av alla dem vann en lilla julklapp ;) Honungsglaserade mandlar och chokladöverdragna hasselnötter, de är nästan slut redan kan jag tala om, mums!! Älsklingen har dock hjälpt till med ätandet en del...;) Till Idol blev det också glögg och pepparkakor :)



Ikväll ska jag fästa löshåret och fixa fina lockar även till mig själv :)Vare sig det blir myskväll eller partynatt! :)
Lite Maria  Montazami style ;) Jag älskar hennes hår, eller egentligen älskar jag allt med henne, hon är nästan min idol, haha! Härlig människa! Som henne vill jag bli när jag blir "stor" ;)
Ha en trevlig lördag och lilla jul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback